PL UK
Millano

O firmie

Misja Firmy

Misją firmy Millano Group jest dostarczanie na rynek produktów dających naszym Klientom i Konsumentom satysfakcję i przyjemność, które jednocześnie są bezpieczne i przyjazne dla środowiska. Jako jeden z liderów rynku Millano Group czuje się zobowiązany do promowania etyki oraz pragnie dołączyć do grona czołówki światowej pod względem odpowiedzialności korporacyjnej, przestrzegania praw człowieka i ochrony środowiska.

Wizja firmy

Utrzymanie silnej pozycji firmy na trudnym rynku w obliczu silnej konkurencji i zmieniających się wymagań prawnych, ciągłe doskonalenie, nie tylko metod produkcyjnych i organizacji pracy, ale również poszanowania środowiska naturalnego.

Firma Millano istnieje na rynku już 35 lat.

Tak długi okres czasu pozwolił na zdobycie szerokiego doświadczenia produkcyjnego oraz dopracowania do perfekcji łączenia składników w niepowtarzalne czekoladowe kompozycje smakowe. Proces produkcyjny jest ściśle monitorowany i odbywa się w sposób ciągły, na w pełni zautomatyzowanych i sterowanych elektronicznie urządzeniach zamkniętych.

Firma posiada 3 zakłady produkcyjne, a park maszynowy wytwarza kilkaset ton gotowego wyrobu na dobę.

Tak ogromna skala pozwala zaistnieć na rynku krajowym jak i wielu rynkach zagranicznych. Aktualnie firma kooperuje z dystrybutorami z całego świata, współpracuje z partnerami z ponad 50 krajów w tym ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin, Japonii, Australii, Belgii czy Meksyku. Posiadający 10 000 miejsc paletowych magazyn wysokiego składowania zapewnia efektywną dystrybucję.

W szerokim portfolio firmy znajdują się marki skierowane do różnych segmentów rynku i odpowiadające na zróżnicowane potrzeby konsumentów. Baron, Pomorzanka, Hibbi, Millato czy Elitchoco to marki, która zabierają konsumentów w fascynujący świat czekoladowych doznań.

Kilka ważnych dat w historii Millano..

  1. 1982

    Firma Millano rozpoczyna swoją działalność z siedzibą w Przeźmierowie przy ulicy Wysogotowskiej

  2. 1992

    Otwieramy przy ulicy Wysogotowskiej halę produkcyjną do formowania tabliczek czekolady oraz część biurową z zapleczem socjalnym

  3. 1996

    Wprawiamy w ruch opartą o technologię niemiecką, jedną z najnowocześniejszych w kraju linię do produkcji mas czekoladowych i kuwertury sterowaną numerycznie, mogącą wyprodukować 100 ton masy na dobę

  4. 1996/1997

    Pracę rozpoczyna nowy zakład produkcyjny przy ulicy Granicznej, przygotowany do produkcji wyrobów nadziewanych i konfekcjonowanych

  5. 1999

    Na rynek wchodzą marki własne

  6. 2000

    To rok przełomowy, stajemy się współwłaścicielem słupskiej firmy Pomorzanka, rozszerzając tym samym swoją ofertę o szeroką gamę wyrobów: karmelków twardych, wyrobów żelowych i wyrobów oblewanych

  7. 2001

    Powstaje nowoczesne centrum logistyczno – dystrybucyjne Millano Dystrybucja

  8. 2003

    Nowocześnie zarządzanie - mając na uwadze bezpieczeństwo naszych produktów rozpoczynamy wdrażanie systemu HACPP

  9. 2004

    Uzyskujemy Certyfikat Systemu Jakości Nr H-15/1/2004, który spełnia wymagania normy DS 3027 E2002

  10. 2006

    Kolejny przełomowy rok – oddany zostaje do użytku jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży cukierniczej spełniający najwyższe światowe standardy w dziedzinie produkcji i bezpieczeństwa pracy. W tym samym czasie poszerzamy park maszynowy o linie produkcyjne i najnowszej generacji maszyny pakujące, co wpływa bezpośrednio na znaczne zwiększenie możliwości produkcyjnych. Obecność Polski we UE i możliwości produkcyjne zakładu powodują lawinowy wzrost sprzedaży eksportowej i zdobywanie nowych rynków nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Obdarzeni zaufaniem klientów stajemy się jednym z największych dostawców towarów sygnowanych markami własnymi dla sieci handlowych jak: Auchan, Tesco, Biedronka, Lidl, Intermarche, Geant, Plus Discount, Leader Price, Kaufland i Netto.

  11. 2009

    Kolejny raz stawiamy na nowe technologie poszerzając park maszynowy o najnowszej generacji maszyny pakujące wyroby konfekcjonowane