Millano

 

Dane rejestrowe

Millano
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.

gold pin ul. Wysogotowska 15
62-081 Przeźmierowo

gold balance NIP: 781-198-66-94
REGON: 382172392

gold push-pin KRS: 0000788664
Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Kapitał zakładowy: 100.000 zł;

O firmie

Misja Firmy

Misją firmy Millano Group jest dostarczanie na rynek produktów dających naszym Klientom i Konsumentom satysfakcję i przyjemność, które jednocześnie są bezpieczne i przyjazne dla środowiska. Jako jeden z liderów rynku Millano Group czuje się zobowiązany do promowania etyki oraz pragnie dołączyć do grona czołówki światowej pod względem odpowiedzialności korporacyjnej, przestrzegania praw człowieka i ochrony środowiska.

Wizja firmy

Utrzymanie silnej pozycji firmy na trudnym rynku w obliczu silnej konkurencji i zmieniających się wymagań prawnych, ciągłe doskonalenie, nie tylko metod produkcyjnych i organizacji pracy, ale również poszanowania środowiska naturalnego.

Informacja o realizacji strategii podatkowej

Firma Millano istnieje na rynku już 40 lat.

Tak długi okres czasu pozwolił na zdobycie szerokiego doświadczenia produkcyjnego oraz dopracowania do perfekcji łączenia składników w niepowtarzalne czekoladowe kompozycje smakowe. Proces produkcyjny jest ściśle monitorowany i odbywa się w sposób ciągły, na w pełni zautomatyzowanych i sterowanych elektronicznie urządzeniach zamkniętych.

Firma posiada 3 zakłady produkcyjne, a park maszynowy wytwarza kilkaset ton gotowego wyrobu na dobę.

Tak ogromna skala pozwala zaistnieć na rynku krajowym jak i wielu rynkach zagranicznych. Aktualnie firma kooperuje z dystrybutorami z całego świata, współpracuje z partnerami z ponad 50 krajów w tym ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin, Japonii, Australii, Belgii czy Meksyku. Posiadający 10 000 miejsc paletowych magazyn wysokiego składowania zapewnia efektywną dystrybucję.

W szerokim portfolio firmy znajdują się marki skierowane do różnych segmentów rynku i odpowiadające na zróżnicowane potrzeby konsumentów. Baron, Pomorzanka, Hibbi czy Elitchoco to marki, która zabierają konsumentów w fascynujący świat czekoladowych doznań.

Kilka ważnych dat w historii Millano..

  1. 1982

    Firma Millano rozpoczyna swoją działalność z siedzibą w Przeźmierowie przy ulicy Wysogotowskiej

  2. 1992

    Otwieramy przy ulicy Wysogotowskiej halę produkcyjną do formowania tabliczek czekolady oraz część biurową z zapleczem socjalnym

  3. 1996

    Wprawiamy w ruch opartą o technologię niemiecką, jedną z najnowocześniejszych w kraju linię do produkcji mas czekoladowych i kuwertury sterowaną numerycznie, mogącą wyprodukować 100 ton masy na dobę

  4. 1996/1997

    Pracę rozpoczyna nowy zakład produkcyjny przy ulicy Granicznej, przygotowany do produkcji wyrobów nadziewanych i konfekcjonowanych

  5. 1999

    Na rynek wchodzą marki własne

  6. 2000

    To rok przełomowy, stajemy się współwłaścicielem słupskiej firmy Pomorzanka, rozszerzając tym samym swoją ofertę o szeroką gamę wyrobów: karmelków twardych, wyrobów żelowych i wyrobów oblewanych

  7. 2001

    Powstaje nowoczesne centrum logistyczno – dystrybucyjne Millano Dystrybucja

  8. 2003

    Nowoczesne zarządzanie - mając na uwadze bezpieczeństwo naszych produktów rozpoczynamy wdrażanie systemu HACPP

  9. 2004

    Uzyskujemy Certyfikat Systemu Jakości Nr H-15/1/2004, który spełnia wymagania normy DS 3027 E2002

  10. 2006

    Kolejny przełomowy rok – oddany zostaje do użytku jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w branży cukierniczej spełniający najwyższe światowe standardy w dziedzinie produkcji i bezpieczeństwa pracy. W tym samym czasie poszerzamy park maszynowy o linie produkcyjne i najnowszej generacji maszyny pakujące, co wpływa bezpośrednio na znaczne zwiększenie możliwości produkcyjnych. Obecność Polski we UE i możliwości produkcyjne zakładu powodują lawinowy wzrost sprzedaży eksportowej i zdobywanie nowych rynków nie tylko w Europie, ale i na całym Świecie. Obdarzeni zaufaniem klientów stajemy się jednym z największych dostawców towarów sygnowanych markami własnymi dla sieci handlowych jak: Auchan, Tesco, Biedronka, Lidl, Intermarche, Geant, Plus Discount, Leader Price, Kaufland i Netto.

  11. 2009

    Kolejny raz stawiamy na nowe technologie poszerzając park maszynowy o najnowszej generacji maszyny pakujące wyroby konfekcjonowane

  12. 2011

    Otwarty zostaje oddział firmy Millano Group w Stanach Zjednoczonych

  13. 2013

    Przekształcenie powierzchni magazynowej na powierzchnie produkcyjne oraz przeniesienie magazynu do pobliskiego parku logistycznego

  14. 2015

    Rozbudowanie części biurowej o nowe powierzchnie

  15. 2016

    Przeniesienie części magazynowej do większego centrum logistycznego

  16. 2016/2017

    Zwiększenie mocy produkcyjnych w zakresie produkcji półproduktów cukierniczych

  17. 2018

    Zapoczątkowanie zmiany formy działalności gospodarczej w spółkę prawa handlowego (Millano Sp z o.o.)

  18. 2019

    Zakończenie procesu przekształcenia w Millano Sp z o.o. S.K.A.

    Przejęcie przez Millano Group pełnej kontroli w KDC Pomorzanka Sp. z o.o.

  19. 2020

    Covid-19 - nowa rzeczywistość i nowe wyzwania

  20. 2021

    Nasze produkty zdobywają nagrody! Złota Innowacja FMCG dla batona proteinowego BarOn, Perły Rynku FMCG dla linii czekolad Whole Nutty (srebro), batonów Choco&Wafer (brąz) oraz czekolad Makarena (brąz)